1/02/2016

[DIY] Open When...

Hejka! Dzisiaj "open when"., czyli dla odmiany coś do it yourself.

Open when często przydaje się, jako "załącznik" do prezentów. Wtedy, kiedy oprócz kupionego drobiazgu chcemy dać jeszcze coś od siebie. Oczywiście, można podarować zwykłą kartkę z wydrukowanymi życzeniami... Ale można też wymyślić coś oryginalnego i dużo kreatywniejszego!


Na czym to polega?
Jak mówi sama nazwa "open when", czyli ''otwórz kiedy''.
Chodzi o to, że mamy kopertę (jak ja) pisze się na niej: open when... i dopisuje się różne sytuacje.
(np. ...you're sad; ...it's your Birthday!) Do środka koperty wkłada się krótkie liściki, w których chcemy przekazać coś ważnego (w moim przypadku będą to życzenia urodzinowe).


Potrzebne materiały:
-kolorowe kartki,
-nożyczki
-linijka
-kolorowe cienkopisy (lub cokolwiek do pisania)
-taśma klejąca (zwykła lub ozdobna)
-klej


Zacznijmy od początku!

Na kwadratowej kartce w kratkę (wymiary ok. 10 x 10 cm) napisałam życzenia urodzinowe. 



Następnie nakleiłam to na ciut większą kolorową kartkę (ok. 11x11cm).




Nastęnpy krok to złożenie koperty. Ja do tego wykorzystałam kolorowe serca zrobione z kolorowej kartki A4



Teraz składamy "kopertę". Mój sposób jest trochę dziwny, ale myślę, że zrozumiecie :) (jak by coś, to pytajcie!)




Po otrzymaniu czegoś takiego (zdj wyżej), bierzemy kartkę z życzeniami i składamy ją na pół.


Następnie wkładamy kartkę do środka koperty.


Składamy dalej. teraz wzdłuż boku kartki, która jest w środku.



Koperta z zawartością w środku gotowa!

Zaklejamy ją i odwracamy. Tu piszemy jakie jest przeznaczenie naszego listu, czyli "open when..."


Gotowe!

4 komentarze:

  1. Hej hej hej!:)
    Świetny sposób na kopertę!
    Od razu lecę spróbować!
    Jestem teraz pełaą motywacji i energii by zrobić własne open when!:*
    Pozdrawiam, olka/ @awwwwmynialler

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! Cieszę się, że cie zmotywowałam :D

      Usuń
  2. Super pomysł na dodatek do prezentu! :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♥ SPAM BĘDZIE USUWANY!

♥ Miłego dnia