1/30/2016

Ulubieńcy stycznia ♥

Hejo!
Dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami stycznia. Szczerze mówiąc, był to najbardziej wyczekiwany (przeze mnie) post w tym miesiącu. Nie jestem pewna, ale myślę, że głównym powodem są nowe odkrycia...



Muzyka.





1. Bars And Melody.
Tak, tutaj pierwszą piosenką jaką usłyszałam było "Hopeful". To było w wakacje, ale wtedy tylko stwierdziłam, że jest... spoko. Natomiast w styczniu, kiedy przyjaciółka wysłała mi "Stay Strong" (które bardzo spodobało mi się już za pierwszym razem) zaczęłam szukać innych piosenek tego duetu. Potem szukałam jakiś informacji o nich i tym sposobem mam nowych idoli!
To brzmi dość absurdalnie, ale w sumie takie też trochę się wydaje.
Jak pewnie się domyślacie, uważam, że wszystkie piosenki są świetne. Niestety, gdybym miała je tutaj dodać, ta notka nie miałaby końca... Dlatego wybrałam te najbardziej ulubione.

♥ Don't Look Back

♥ Beautiful

♥ Shining Star

♥ Breath

♥ 143


2. Justin Bieber.

♥ Love Yourself

♥ Life Is Worth Living

♥ No Pressure

♥ Been You

3. One Direction.

♥ Wolves
(ta piosenka zaczyna się od 51:09)

♥ I Want To Write You A Song
(To jest cover, przepraszam, ale nie potrafiłam znaleźć oryginalnej wersji na yt :c)

♥ History

4. Shawn Mendes.

♥ Stiches

♥ Something Big


Kosmetyki.

♥ Ziaja - nuno tonik antybakteryjny
♥ Ziaja - zimowy krem do rąk łagodzący
♥  EOS Lip balm - Raspberry

Ubrania.



Bluzka: SinSay  || Koszula: Terranova

Aplikacje / strony internetowe.

♥ Tumblr   [KLIK]
♥ Instagram → [KLIK]


**********************************************************************************

Przy okazji chciałam zaprosić wszystkich do zadawania pytań na asku [KLIK], ponieważ zamierzam zrobić Q&A za niedługo!
☻☺

4 komentarze:

  1. Uwielbiam produkty Ziaji :D
    Właśnie testuje maskę z zieloną glinką z serii Nuno i jest świetna :) Naprawdę polecam :D
    Świetna bluzka *.*

    Obserwuje i liczę na rewanż :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetni ulubieńcy!
    moim zdaniem idealni dla stycznia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko:*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetni ulubieńcy :)
    Widzę, ze co do gustu muzycznego h5! xd
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo jaka fajna lista, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń