2/24/2016

Wolny czas - TAG.

Środek tygodnia, a na blogu nowy post. Wow, Karolina, co za postęp! ...
Pomyślałam sobie, że skoro mam ferie i siedzę teraz w domu, to mogę zrobić coś pożytecznego (wreszcie) i napiszę coś na bloga.



Przeglądając różne blogi wpadł mi do głowy penien pomysł: "ej, a może napiszę coś, czego jeszcze tu nie było?". Tym sposobem znalazłam różne tagi. 

W dzisiejszej notce odpowiem na pytania jednego z nich. Zaczynajmy!

1.Co oglądasz lub czytasz podczas wolnego czasu?

To zależy... Na razie nie mam swojego ulubionego serialu, który mogłabym oglądać 24/7. Przeważnie szukam czegoś ciekawego w telewizji, lub oglądam kanały muzyczne.
Czytam różne książki... Poza lekturami do szkoły, ostatnio przeczytałam "Fangirl" (recenzja tutaj - [KLIK] ), a teraz czytam (próbuję czytać) "JAD". Miałam jednak lekką przerwę i teraz ciężko mi do tego wrócić. :<

2.Co nosisz podczas wolnego czasu?

Dresy i jakieś luźne bluzki lub T-shirty.

3.Jakich kosmetyków używasz w tym czasie?

Nie maluję się, używam tylko takich, jakich potrzebuję (np. krem do rąk, czy pomadka).

4.Obecnie ulubiony lakier do paznokci?

Obecnie używam bezbarwnych lakierów, lub odżywek, a mój ulubiony to: Eveline Cosmetics Nail Therapy - odżywka do paznokci 8 w 1

5.Co jesz/pijesz podczas wolnego czasu?

Jem różne owoce, słodycze itp, a piję soki, herbaty, wodę mineralną... Czyli w sumie wszystko co mam w domu ;)

6.Twoja obecnie ulubiona świeczka?

Nie palę świeczek, ale moją ulubioną jest jedna, którą zrobiłam kiedyś podczas jakiś warsztatów. ♥



7.Czy masz czas na zewnątrz?

Częściej siedzę w domu, ale niekiedy wychodzę na spacer z psem, albo spotkać się z przyjaciółmi...

8.Ulubiony sklep online?

Rzadko kupuję coś przez internet, więc nie mam ulubionego sklepu online.

******************************************************************************************* 
To wszystko, jeżeli chodzi o ten tag. Mam nadzieję, że podobają Wam się tego typu posty :)
Zapraszam do komentowania! ♥

5 komentarzy:

  1. Fajny tag i w sumie to może skuszę się na zrobienie go u siebie :)
    Mój wolny czas to zdecydowanie książki, seriale i internet xd
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie tagi. Ja niestety boję się uzywać odżywki z Eveline ponieważ słyszałam o niej dużo złego i piekły mnie po niej paznokcie xD
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie słyszałam, że dużo osób ma uczulenie na jakieś składniki tej odżywki, ale mi się narazie nic nie dzieje, więc używam :D

      Usuń