3/01/2016

Ulubieńcy lutego ♥

Hej!
Właśnie zakończył się drugi miesiąc 2016r. W związku z tym nadszedł czas na ulubieńców lutego!


Zapraszam :)

Muzyka (kolejność przypadkowa)

♥ Bars And Melody - Hello (cover)

♥ Shawn Mendes - Belive

♥ Zayn Malik - Pillow Talk

♥ One Direction - What a feeling

♥ Faydee - Can't let go

♥ Shawn Mendes - This Ts What It Takes

♥ Shawn Mendes - Never Be Alone

♥ Shawn Mendes, Camila Cabello - I Know What You Did Last Summer

♥ Charlie Puth - One Call Away

♥ Bars And Melody - What Do You Mean (cover)


Aplikacje / gry

♥ Snapchat

♥ Instagram [KLIK]

♥ Tumblr [KLIK]

♥ Candy Crush [KLIK]  
Polecam tą grę, serio! Ja sama rzadko gram w gry na telefonie, ale Candy Crush należy do  tych "wciągających" XD

Kosmetyki 
♥ eos 

♥ tusz do rzęs ( z Yves Rocher )
wybaczcie, że nie dam tu zdjęcia, ale nie mam aktualnie warunków to robienia zdjęć w domu (remont), dlatego tu jest link do produktu - [KLIK]

*************************************************************************************

Na tym już zakończę. Mam jeszcze kilku "odzieżowych" ulubieńców, jednak planuję zrobić jakąś sesję i osobnego posta. (Zobaczę, co z tego wyjdzie)  ...

Zapraszam do komentowania. Do zobaczenia! ♥


4 komentarze:

  1. Muzykę mamy co do piosenki tą samą :)
    Świetni ulubieńcy!
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama dodałam właśnie ulubieńców i muzyka nam się powtarza :) Shawn i Zayn w lutym to była moja wielka miłość *_*
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi ulubieńcy :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Eos'a jeszcze nie miałam, wolę kupić za tę cenę jakąś bluzkę, biżuterię, aczkolwiek słyszałam wiele pochlebnych opinii, może kiedyś?
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń