4/06/2016

Ulubieńcy marca ♥

Hejka!
Nowy miesiąc się zaczął, więc czas na kolejnych ulubieńców. Co prawda, nie jest ich specjalnie dużo, ale jacyś się znaleźli. ☺
Zaczynajmy!


Muzyka.

♥ Zayn Malik - It's You

♥ Zayn Malik - Befour

♥ Bars And Melody - On My Mind  (cover)

♥ Troye Sivan - YOUTH

♥ Lukas Graham - 7 Years


Aplikacje.

Musycal.ly              ||                   My day




To tyle. Jak wspomniałam wcześniej, nie ma tego bardzo dużo... A Wy macie coś ulubionego z marca? Zapraszam do komentowania! ♥

16 komentarzy:

  1. Fajni ulubieńcy, ja ostatnio własnie polubiłam piosenki Zayna ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. BAM świetnie śpiewa tą piosenkę On my mind :) Świetni ulubieńcy ♥
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zayn jest jednym z moich ulubionych piosenkarzy ma swietne kawałki :)


    obserwuje
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ulubieńcy i fajna muzyka :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, miło się słuchało :)

    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wybrałaś, masz podobny gust do mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny gust!


    http://styleandvital.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi ulubieńcy i Zayn!! Jego płyta to teraz moje uzależnienie!
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post !

    OdpowiedzUsuń
  11. Muzyka nie dla mnie, ale aplikacje wydają się ciekawe. Słyszzałam dużo pozytywnych opinii o nich, a Ty przekonałaś nie ostatecznie :)
    Świetni ulubieńcy!

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To jeden z najlepszych cover'ów Bars and Melody <3

    sunshine-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam koleżanki, które bardzo "jarają się" BAM. Jakoś nie przekonuje mnie ich muzyka.. Co innego Zayn, którego niedawno polubiłam. Uważam, że jego solowa kariera daje o wiele lepsze owoce, niż współpraca z chłopakami z 1D.

    Pozdrawiam,
    https://oliiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do bam, to dużo zależy od gustu muzycznego ;P
      Ale też uważam, że Zayn bardzo napracował się nad swoją płytą i efekty tego są niesamowite.

      Usuń