6/27/2016

TUMBLR GIRLS

Hejka!

Ostatnio bardzo często słyszy się o "Tumblr Girls". W internecie pojawia się coraz więcej poradników / tutoriali, z których można dowiedzieć się jak stać się Tumblr Girl, co robią takie Tumblr Girls, co one ubierają I TAK DAAAAALEJ...


Może zacznijmy od odpowiedzi na podstawowe pytanie: Kim jest Tumblr Girl?

Przede wszystkim jest dziewczyną inną niż wszystkie inne. Ma ona swój, oryginalny styl. Jednak musi być zawsze na topie! Muzyka której słucha też jest nietypowa... Ulubione rzeczy - tylko te wyjątkowe...


To dalej niewiele wyjaśnia? Okey... Jaki więc jest styl TG?

Tak jak już wcześniej wspomniałam, ubiera się ona dość oryginalnie... Koniecznie potargane spodnie, najlepiej czarne i z wysokim stanem to podstawa. Dalej jest biały, szary t-shirt, lub crop top, to akurat zależy od pogody. Co jeżeli wolisz mieć kolorowe bluzki? Cóż, żaden problem! Koszulka w paski powinna załatwić sprawę. Na chłodniejsze dni, jako dopełnienie outfitu, wystarczy ubrać jeansową kurtkę, najlepiej kilka rozmiarów większą i z lekko podwiniętymi rękawami. Druga opcja to tzw. bomberka. Lubisz biżuterię? Polecam różne chockery, i septumy. ;)


Fryzura też jest bardzo ważna. Możesz ubierać się jak Tumblr Girl, ale nigdy nią nie będziesz bez odpowiedniej fryzury! Tu na szczęście jest wybór. Warkoczyki i koczki to jednak klasyk.



Nie zapominaj też o odpowiednim makijażu! Koniecznie podkreśl kości policzkowe i brwi. Nie wspominam już o podstawowym podkładzie czy pudrze. Możesz nałożyć też szminkę, ale ważne, żeby była ona ciemna i matowa!


Styl omówiony, przejdźmy więc dalej... Muzyka!
To nie jest tak, że słuchasz co wpadnie Ci w ucho i akurat jest popularne, nie! Jeżeli chcesz być Tumblr Girl, musisz mieć swój ulubiony zespół. Jaki? Arctic Monkeys, proste! A jeśli nie potrawisz się zdecydować co do ulubionej piosenki, polecam R U Mine. ;)


Ulubione rzeczy, to prawie temat rzeka... Ale postanowiłam wybrać kilka podstawowych faworytów każdej Tumblr Girl.

1. Kaktusy! Co prawda "plants are friends", ale kaktusy to najbardziej urocze roślinki świata! Mają przecież takie cudowne kłujące kolce, no i nie trzeba ich podlewać. Poza tym wychodzą świetnie na zdjęciach!


2. Bielizna z Calvina Klein'a, czy kosmetyki z maca to podstawa!


3. Warto też wiedzieć, że prawdziwa Tumblr Girl ma wszystkie rzeczy markowe! iPhone Macbook i superstary, to już obowiązkowy klasyk!


4. Estetyczny porządek w pokoju. Wszystko musi być iealne! A no i oczywiście białe ściany, jak mogłam zapomnieć?



5. Ulubione okulary przeciwsłoneczne i czapka z daszkiem tzw. "wpiedolka", ale też białe superstary z czarnymi paskami. Jeżeli masz te rzeczy, nigdy się z nimi nie rozstawaj!



No to teraz tak na serio...
Mam nadzieję, że choć trochę wyczuliście mój sarkazm we wszystkim, co napisałam wyżej. A jeżeli nie, to teraz muszę to napisać, żeby nie było nieporozumień. Tak, pisałam to w sarkastycznym tonie i chciałabym, żebyście potraktowali to z przymrużeniem oka. ;)
Nie krytykuję całkowicie stylu "Tumblr Girl", bo nawet mi się on podoba... Z niektórymi wyjątkami, ale nie o to teraz chodzi.
Bardzo dużo osób (m. in. blogerek, youtuberek itd) podkreśla, że ważne jest, abyśmy ubierając się nie zapominały o swoim własnym stylu. Też tak uważam. No bo co niby fajnego jest w "byciu INNĄ niż wszystkie", skoro właśnie większość dziewczyn ubiera się dokładnie tak samo (według schematu TG)...?
I tu znowu muszę się przyznać... Tak, mam kilka rzeczy / stylizacji na Tumblr Girl, ale  nie chodzę tak ubrana codziennie, bo to też nie na tym polega. Według mnie w naszej stylizacji powinniśmy czuć się przede wszystkim dobrze i wygodnie. Dlatego niech każdy nosi to, co chce, proste! haha :)

Żeby sprostować jeszcze jedną rzecz... Może nie jestem fanką Arctic Monkeys i nie znam wszystkich ich piosenek na pamięć, ale uważam, że jest to dobry zespół, a ich muzyka wpada w ucho. Dlatego przepraszam, jeżeli kogoś uraziłam tym, co napisałam. Nie miałam tego na celu i to nie był pod żadnym względem hejt. Po prostu dużo słyszy się o tym, że TG słuchają tego typu muzyki, dlatego też postanowiłam o tym napisać. ;)

*********************************************************************************************************

Jakie jest Wasze zdanie na temat Tumblr Girls?
Piszcie w komentarzach, chętnie przeczytam. :)

Dziękuję za każdą obserwację i komentarz. ♥ Jeżeli zostawicie link do swojego bloga, na pewno tam zajrzę i postaram się coś po sobie zostawić + ciekawe zaobserwuję! :)

18 komentarzy:

  1. To jest chore, wszyscy są klonami...

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wpis :D rozbawiłaś mnie! ale zgadzam się-niby TG takie oryginalne a jednak wszystkie identyczne :) Nie powiem bo mi się też podoba ale nie potrafiłabym tak codziennie :)

    pozdrawiam, obserwuję : )

    https://alekli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten temat od samego początku był dla mnie trochę żałosny. Nawet nie wiesz, jak żałuję kupienia superstarów!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie tych dziewczyn, które upodabniają się do tumbrl girl jest zdecydowanie za dużo. Ta "moda" jest coraz bardziej denerwująca :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie ta 'oryginalność' to w ogóle nie jest oryginalnością, teraz co druga to pseudo tumblr girl naśladująca prawdziwe TG, więc prawdziwych tumblr girl jest mało ale tych kopi i klonów jest od cholery... Co do stylu na prawdę nic nie mam- chyba że ubiera się w to połowa szkoły- u mnie to super stary. Zanim stały się takie modne chciałam je zakupić. 2 miesiące później... Połowa szkoły w nich chodzi. Postanowiłam kupić inne buty by nie wyglądać jak wszyscy. Nie rozumiem tylkko dlaczego TG muszą słuchać Arctic Monkeys ? W życiu mi nie przyszło by nawet pomyśleć by naśladować tumblr girls skoro moim ulubionym zespołem jest właśnie Arctic Monkeys...
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam sporo blogów, czy filmów na yt takich pseudo TG, które się wypowiadają o tej modzie i wspominały tam właśnie o Arctic Monkeys... Ja sama do końca nie rozumiem dlaczego sobie wybrały akurat ten zespół, no ale cóż...

      Usuń
    2. Moim zdaniem takie dziewczyny wcale nie są fajne, te TG. Ich styl i życie są takie sztuczne. Na ich bloga i fejsach, aż roi się od: :), ^-^, ;), czy ):. Tak jakby te emotki były potrzebne i nie można było pisać wszystko za pomocą słów!

      Usuń
    3. Moim zdaniem takie dziewczyny wcale nie są fajne, te TG. Ich styl i życie są takie sztuczne. Na ich bloga i fejsach, aż roi się od: :), ^-^, ;), czy ):. Tak jakby te emotki były potrzebne i nie można było pisać wszystko za pomocą słów!

      Usuń
  6. Super post http://myworld143myworld.blogspot.com/?m=1 :F zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie jest to już przereklamowane, najgorzej z tymi superstarami i czapką wpierdolką :D Dziękuję za komentarz na moim blogu, miło że się zdjęcia podobają! www.xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I takim sposobem spora liczba osób chodzi tak samo ubrana i tak samo się zachowuje... jak dla mnie to jest przesada. Ciekawy temat poruszyłaś :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. http://photoartistry.blogspot.com/
    Welcome to observation!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że każdy powinien ubierać się tak, jak chce, ale czasami jak słyszę, że takie dziewczyny mówią o oryginalności, wyglądając jak co druga osoba na ulicy, to zbiera mi się na śmiech.

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę że ostatnio trochę za wiele narzeka się na takie "tumblr girls". Jeśli chodzi o styl to takie ubrania po prostu są w sklepach, ludziom są podobają wiec je ubierają i nie widzę w tym nic złego. Niektóre rzeczy może są po prostu przereklamowane, bo wiele osób w nich chodzi, ale przecież chodzenie w stonowanych kolorach, podartych spodniach, posiadanie jasnego, zadbanego pokoju, malowanie brwi, konturowanie twarzy, noszenie koczków i tak dalej jest całkiem normalne i w porządku. Nie widzę w tym problemu.

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie chodzi o to, że się tak samo ubierają. Chodzi o ich styl życia. ,,Palę, bo modnie, Piję, bo modnie, Chodzę prawie gołą, bo modnie."

      Usuń
    2. Tu nie chodzi o to, że się tak samo ubierają. Chodzi o ich styl życia. ,,Palę, bo modnie, Piję, bo modnie, Chodzę prawie gołą, bo modnie."

      Usuń
  12. Masz rację.
    Teraz 90% wszystkich dziewczyn nosi superstary, pali elektryki i nosi czapki "wpierdołki"
    i niby są takie "oryginalne"
    Gdzie się nie spojrzysz tam są te klony
    i te wytłumaczenia
    "bo modne"
    Świetny post! :) zapraszam do mnie :) http://lostprincess96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Huh, ja się spotkałam na tumblrze z określaniem tego stylu (stylów? bo w sumie to jakieś różnice bywają, jak dla mnie kosmetyczne) jako "pale/bambi/soft grunge", tumblr girls kojarzyło mi się raczej z określeniem na typ dziewczyn, które siedzą na tej stronie i bronią sprawiedliwości społecznej w internetach oraz robią czarny PR feminizmowi trzeciej fali.
    Ale chyba jestem szczęśliwym człowiekiem, bo mało widuję takich TG wokół siebie, albo może nie zwracam uwagi. W sumie sama siebie mogłabym uznać za TG, bo na tumblrze była kiedyś moda na lansowanie ludzi ubranych tylko na czarno :'D
    Not even a cool kid

    OdpowiedzUsuń