6/07/2016

Wiosenny TAG DDOB

Hejo!
Co prawda wiosna trwa już w najlepsze, jednak dzisiaj postanowiłam zrobić krótki wiosenny tag DDOB. Użytkownicy portalu Daily Dose of Beauty doskonale znają TAGowe wyzwania. Jest to zbiór pytań, na które w swoich postach odpowiadają blogerzy. Tym razem DDOB, wybrał 12 pytań z wielu proponowanych. 
Zapraszam wszystkich do zobaczenia tego tagu, w "oryginalnej" wersji [KLIK]. Na stronie przy każdym pytaniu znajdziecie autora każdego pytania (można stamtąd szybko przejść do ich blogów). ;)

No to zaczynajmy!

1. Nowy rok czy rozpoczęcie wiosny lepszy na zmiany? 

Moim zdaniem każda okazja jest dobra! Ale mimo wszystko, jeżeli pogoda jest ładniejsza, tym bardziej jesteśmy zmotywowani do działania, prawda? 

2. Co uważasz o stwierdzeniu "na wiosnę wszystko rodzi się na nowo" i czy wg Ciebie to stwierdzenie odnosi się tylko do przyrody?

To stwierdzenie kojarzy mi się przede wszystkim z przyrodą. Przecież to właśnie na wiosnę kwitną kwiaty i wszystko się zieleni... Jednak można patrzeć n to z innej strony, ogólne "ocieplenie" klimatu przeważnie motywuje nas i zachęca do podjęcia nowych działań. :)


3. Co, według Ciebie, jest hitem tej wiosny?

Jeżeli chodzi o ubrania, to zdecydowanie trapezowe (zamszowe) spódniczki. Bluzki w paski i różne golfy. Oraz spodnie z dziurami - zarówno na kolanach, jak i potargane boyfriendy.

4. Czy przeprowadzasz u siebie wiosenne porządki w szafie?

Oj tak! Całkiem niedawno pozbyłam się z szafy dużej ilości starych i za małych ubrań, w których już nie chodzę... No i dzięki temu teraz mam wszystko ładnie poukładane! haha


5. Czy masz jakieś ciekawe wspomnienie, które wydarzyło się akurat w tą porę roku?

Na chwilę obecną nic nie przychodzi mi do głowy :/

6. Z czym kojarzą Ci się wakacje? (zapachy, widoki, piosenki)

Wakacje przede wszystkim kojarzą mi się z czasem wolnym... Duuużą ilością czasu wolnego. Co za tym idzie? Mogę nareszcie przeczytać wszystkie książki, które w ciągu roku odkładałam "na potem", przez naukę i brak czasu. Bez żadnej presji mogę oglądać filmy, seriale... Spotykać się z przyjaciółmi, wychodzić na rolki czy rower. Albo po prostu nie robić kompletnie nic (chociaż wiadomo, nie da się nic nie robić przez długi czas...).
Widoki? Tu zdecydowanie wygrywa plaża. Pomimo, że nie jeżdżę nad morze co roku. Jednak komu wakacje nie kojarzą się z morzem i plażą? Oczywiście nie tylko, bo jest przecież tyyyyle różnych miejsc, które odwiedza się w wakacje! ;)
A co do piosenek, to głównie te zeszłoroczne wakacyjne hity:





7. Jak uważasz: czy fotografia, podstawowa wiedza na jej temat jest potrzebna do prowadzenia bloga? I jakie masz zdanie na temat fotografii w blogsferze?

Myślę, że podstawowa wiedzia na temat fotografii jest bardzo przydatna w prowadzeniu bloga. Nie trzeba wiedzieć wszystkiego, co wiedzą profesjonalni fotografowie, ale przynajmniej kilka faktów typu: "jak zrobić zdjęcie", kadr, jasność, kontrast, nasycenie itd...
Zdjęcia, dodane jako "przerywniki" w poście umilają jego czytanie. Wiadomo, że mało kto lubi czytać długie artykuły. Jednak jeżeli długi tekst oddzielony jest ładnymi zdjęciami, czytanie staje się przyjemniejsze! 


8. Skąd czerpiesz wiosenne inspiracje?

Najczęściej z Tumblr'a, Instagrama, czy We Heart It. Chociaż muszę się przyznać, że inspiracją dla mnie są też inne blogi (odkryte przez przypadek, lub takie, które obserwuje już przez dłuższy czas). 


9. Co zawsze musi znajdować się w Twojej szafie z ubraniami?

Ubrania? XD
A tak konkretnie, to na pewno jakaś spódniczka (czarna - elegancka, czy wzorzysta - taka "na codzień"), jakeś spodnie (raczej rurki), klasyczna bluzka (biała i czarna, lub jakaś "pasiasta" haha)



10. Jakie stawiasz sobie cele na wiosnę?

Te standardowe - "mniej słodyczy, więcej ruchu"... :')

11. Co myślisz o coraz popularniejszym trendzie wiosennym na spodnie typu cullote?

Stylizacje z tymi spodniami bardzo mi się podobają, ale nie jestem pewna, czy ja bym takie nosiła...



12. Jakie plany na wakacje 2016? :)

Mam już zaplanowane 2 wyjazdy kolonijne. Pierwszy na mazury (obóz żeglarski), a drugi na Węgry (festiwal taneczny - razem z zespołem, do którego należę).
Oprócz tego, może pojedziemy gdzieś razem z rodziną...?
A pozostały czas wolny zamierzam wykorzystać na zrobienie tych wszystkich rzeczy, o których napisałam w odpowiedzi na pytanie 6. ;)

*************************************************************************************************

To już wszystko, jeżeli chodzi o dzisiejszy tag. Serdecznie zapraszam wszystkich do odwiedzenia strony Daily Dose Of Beauty [KLIK] i zrobienia tego (lub innych) tagów.

Mam nadzieję, że spodobał Wam się dzisiejszy post i dzięki niemu może dowiedzieliście się o mnie czegoś więcej. ☻ Mam robić częściej notki tego typu? Dajcie znać w komentarzach! 

xx

5 komentarzy:

  1. A mi się te spodnie w ogóle nie podobają :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/porcja-nowosci-ze-sklepow-internetowych.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten tag, kocham zapach bzu! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tag:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń