7/28/2016

Moje podwójne życie

Hejka! ♥
Dziś chciałam troszkę opisać moje "podwójne życie" (w związku z nowym konkursem na DDOB ☻)


Jak pewnie można się domyślić, jedną z moich większych pasji jest prowadzenie bloga. Miałam już kilka blogów, więc ten tak na prawdę jest poniekąd kolejnym... 

Zaczynałam od pisania blogów o idolach (taaak). Pierwszy blog założyłam (chyba) w 2012r. na portalu Pinger.pl - nie pamiętam dokładnie co tam pisałam, ale jestem przekonana, że był to blog o One Direction (XD). Niestety nie udało mi się go znaleźć.
Kolejne blogi miałam już tu, na bloggerze. Jednak po jakimś czasie nudziła mnie tematyka lub nie potrafiłam się tym zająć i poświęcić więcej czasu, więc usuwałam je. 
Po jakimś czasie założyłam dwa blogi, razem z moją przyjaciółką - jeden poświęcony biżuterii handmade (niestety już go nie prowadzimy, ale nadal jest "dostępny" - [KLIK] ). Drugi blog był już bardziej lifestylowy (myślę, że pierwsi czytelnicy mogą go jeszcze kojarzyć...). 
Oprócz tego przez chwilkę prowadziłam bloga, gdzie dodawałam zdjęcia bransoletek robionych przez moją mamę [KLIK].


No dobra, skoro już opisałam całą historię mojej przygody z blogowaniem, to wypadało by przejść do tytułowego tematu, prawda? Tylko że to właśnie blogowanie jest moim podwójnym życiem.
Może się to wydawać dziwne, ale nigdy nie powiedziałam moim znajomym, że mam bloga. Dlaczego? Nie wiem, może po prostu boję się ich reakcji (?), albo że mogą zacząć się wyśmiewać etc. (są do tego zdolni, wiem to). Może przesadzam, ale jakoś nie potrafię się przełamać, żeby o tym mówić. Jest jednak kilka znajomych, które wiedzą o moim blogu (i jeżeli to czytacie, to pozdrawiam haha).  Jednak pisanie bloga sprawia mi wielką radość, więc na razie nie zamierzam przerywać tego i mam nadzieję, że uda mi się prowadzić ten przez dłuższy czas. Poza tym dzięki pisaniu uczę się systematyczności i wytrwałości! :)


A co z innymi pasjami?
Bardzo lubię tańczyć i robię to już od baaaardzo dawna. Ogółem lubię muzykę. Dlatego też uczę się grać na keyboardzie (prawie jak pianino 😂😂) i na gitarze. Czasem też śpiewam. No i jestem "pełnoetatową" fangirl, co również zalicza się do mojego podwójnego życia, haha! 


Mam do Was ogromną prośbę! Czy moglibyście pozytywnie ocenić ten wpis [KLIK] na portalu DDOB? Jest to związane z konkursem. Oczywiście odwdzięczę się. :)



Zachęcam wszystkich do wzięcia udziału w konkursie! Głównym zadaniem jest opisanie na blogu Twojego „Podwójnego Życia". Patronem wyzwania jest Neffos, który dla autorów najciekawszych wpisów ufundował super nagrody. Szczegóły konkursu [KLIK], regulamin [KLIK].




body - New Look | spodnie - Terranova | buty - Converse

A co jest waszym [sekretnym] "podwójnym życiem"? :)

xo

13 komentarzy:

  1. Haha ja także zaczynalam od blogów o 1D i tez było to jakoś w 2012

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ja także zaczynalam od blogów o 1D i tez było to jakoś w 2012

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne zainteresowania do twoich. Piękne zdjęcia :)
    pelnapasji.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie napisane, podoba mi się! Obserwuję ♥ Będę częściej wpadać :)
    Pozdrawiam ;))
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  6. I follow you back #26

    kisses

    www.intonezzee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne fotki!
    obserwuję i zapraszam do rewanżu xx


    darcia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i spodnie <3 :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w konkursie :D. Mam nadzieję, że zajmiesz wysokie miejsce :)
    Obserwuję :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w konkursie!
    Ja również nikomu nie mówię, że mam bloga. :/
    Zagłosuję. ;)

    Mój blog - KLIK;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również nie mówię wszystkim znajomym o blogu ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moi znajomi również nie wiedzą że mam bloga. Tylko oczywiście najbliżsi. Moi znajomi zareagowaliby dokładnie tak samo jak twoi
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń