8/02/2016

Ulubieńcy lipca ♥

Heej!
Mamy już sierpień, co - już tradycyjnie - oznacza ulubieńców lipca. Zaprazam! :)



Muzyka.
(kolejność losowa)

♥ Twenty One Pilots - Heathens

♥ Bars And Melody - Battle Scars

♥ Shawn Mendes - Treat You Better

♥ BAM - One Dance (cover)

♥ BAM - Don't Let Me Down (cover)
tekst dodany przez chłopaków urzekł mnie tu najmocniej - sprawdźcie tłumaczenie! [KLIK]

♥ Alan Walker - Sing Me To Sleep

5 Seconds Of Summer - Girls Talk Boys

♥ Bring Me The Horizon - Avalanche


Filmy.


♥ Rozumiemy się bez słów


Książki.

♥ J.K. Rowling - Harry Potter i kamień filozoficzny

Teenage Dirtbag


*****************************************************************************************************************
Jak mijają Wam wakacje?

♥♥

4 komentarze:

  1. Fajni ulubieńcy. Harry Potter♥
    Mi wakacje mijają całkiem spokojnie, za parę dni wyjeżdżam:D

    Mój blog - KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi ulubieńcy. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawi;)
    Również obserwuję #32
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń