9/11/2016

膯wiczmy razem! 馃挭

Hejo!
Pomys艂 na ten post wpad艂 mi do g艂owy wczoraj wieczorem, kiedy przysz艂am do domu zm臋czona po Wielkim Treningu z DEYNN i Majewskim. Mimo, 偶e bola艂y mnie troch臋 nogi, by艂am bardzo zmotywowana i chcia艂am si臋 koniecznie z Wami tym podzieli膰! 


Jest wrzesie艅 i chocia偶 nie trzeba ju偶 mie膰 pe艂nej mobilizacji do 膰wicze艅, 偶eby wygl膮da膰 dobrze na pla偶y, czy na basenach - w stroju k膮pielowym, warto ma艂ymi krokami d膮偶y膰 do wymarzonego body goal.
Bo po co m臋czy膰 si臋 d艂ugimi i nadzwyczaj intensywnymi treningami w czerwcu, skoro mo偶na 膰wiczy膰 systematycznie, krok po kroku ju偶 od wrze艣nia. Nie do艣膰, 偶e b臋dziemy bardziej usatysfakcjonowani (z ilo艣ci dni po艣wi臋conych na 膰wiczenia), to jeszcze efekt mo偶e by膰 lepszy. Brzmi fajnie, prawda?


O tym, jak si臋 zmotywowa膰 i sk膮d t膮 motywacj臋 czerpa膰 pisa艂am ju偶 kiedy艣 [KLIK]. Ale chcia艂abym "dopisa膰" jeszcze kilka powod贸w do zacz臋cia 膰wicze艅.

Dlaczego warto 膰wiczy膰?
馃挭 poczujesz si臋 szcz臋艣liwa
馃挭 b臋dziesz pe艂na energii
馃挭 b臋dziesz wygl膮da膰 niesamowicie
馃挭 spowolnisz proces starzenia
馃挭 zmniejszysz ryzyko zachorowa艅
馃挭 zwi臋kszysz si艂臋 i wytrzyma艂o艣膰 organizmu
馃挭 poprawisz koncentracj臋
馃挭 to pomo偶e Ci podnie艣膰 samoocen臋
馃挭 poprawi si臋 jako艣膰 snu
馃挭 zwi臋kszysz r贸wnie偶 sprawno艣膰 umys艂ow膮

"Je艣li nie decydujesz si臋 zrezygnowa膰 z jedzenia, picia i oddychania przez kilka dni, dlaczego rezygnujesz z 膰wicze艅?"





Kiedy ju偶 b臋dziecie wystarczaj膮co zmotywowani (nie ma za co ♡), po prostu zacznijcie 膰wiczy膰! ☺ Na samym pocz膮tku proponuj臋 co艣 lekkiego (?), 偶eby od razu si臋 nie zniech臋ci膰. A z czasem mo偶na przecie偶 zwi臋kszy膰 intensywno艣膰 treningu. ;)

Ja 膰wicz臋 od czerwca - zacz臋艂am pod koniec (chyba 22.06). Przez ca艂e wakacje stara艂am si臋 pilnowa膰 systematyczno艣ci, jednak nie zawsze mi to wychodzi艂o, niestety. Nie zawsze mia艂am do tego warunki, albo okazje (np. na obozie 偶eglarskim na Mazurach, gdzie przez ca艂y czas by艂am na 艂贸dce - to by艂a moja najd艂u偶sza przerwa w 膰wiczeniach)…
W wakacje podj臋艂am 30-dniowe wyzwanie Mel B, kt贸re ma przygotowany zestaw 膰wicze艅 na ka偶dy dzie艅 tygodnia.



Jednak od pocz膮tku wrze艣nia 膰wicz臋 codziennie i staram si臋 troch臋 "urozmaica膰" treningi. Potem spisuje co danego dnia zrobi艂am, wi臋c w ka偶dej chwili mog臋 to przejrze膰. Co mnie trzyma przy motywacji?
-"obietnica" - pod koniec sierpnia napisa艂am na tt, 偶e od wrze艣nia zaczynam 膰wiczy膰 i b臋d臋 liczy艂a dni od nowa.
-liczenie dni - chc臋 osi膮gn膮膰 jak najwi臋ksz膮 liczb臋 dni, a poza tym jestem ciekawa ile wytrzymam. :)
-osi膮gni臋cie body goal - to m贸j g艂贸wny cel hahah


Na koniec chcia艂abym si臋 z Wami podzieli膰 kilkoma moimi ulubionymi 膰wiczeniami ☻

Miley Cyrus sexy legs workout

Mel B - trening ABS

Mel B - trening po艣ladk贸w

Mel B - cardio



膯wiczycie co艣? Je偶eli tak, to mo偶ecie napisa膰 w komentarzach Wasze ulubione 膰wiczenia. :)


Instagram - @xpnkrl || Tumblr - xcorv.tumblr.com || Snapchat - karolaa355

5 komentarzy:

  1. My 膰wiczymy :). Co prawda nie workouty z youtube ani nic z tych rzeczy :). 膯wiczymy si艂owo z wykorzystaniem w艂asnej masy cia艂a g艂贸wnie :). Czasem idziemy na poblisk膮 si艂ownie na wolnym powietrzu :). Tanio i efektywnie :).

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. Bardzo motywuje ten Tw贸j post, 偶ycz臋 wytrwa艂o艣ci ;>

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  3. Powodzenia w trzymaniu postanowie艅! 膯wiczenia s膮 najlepsze na wszystko :)
    M贸j kana艂 na yt
    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  4. W艂a艣nie takiej motywacji trzeba mi by艂o

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  5. trzeba zacz膮膰
    https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅

♥ Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz i obserwacj臋
♥ SPAM B臉DZIE USUWANY!

♥ Mi艂ego dnia