9/05/2016

inspo mix































Hej! 
Dzisiejszy post, jak widzicie to mix różnych inspiracji - dostosowanych głównie pod szkołę, ale nie tylko...

Jak tam Wasze pierwsze dni szkoły? :)
U mnie póki co, zbyt wiele się nie robi. Dzisiaj były dopiero pierwsze lekcje organizacyjne (ale podejrzewam, że podobnie będzie do końca tygodnia), natomiast w piątek mieliśmy "dzień zapoznawczy". Nie było żadnych lekcji, a większość czasu spędziliśmy na ustalaniu organizacyjnych spraw związanych z klasą (typu: nazwa, samorząd itd.). Tym sposobem moja nowa klasa nazywa się "psi" - z greckiego alfabetu, a ja jestem wiceprzewodniczącą (chciałam się pochwalić, sorki, haha)

Do następnego! xx

4 komentarze:

  1. Cudowny mix inspiracji, uwielbiam przeglądać takie obrazki, od razu motywują człowieka ;)
    U mnie początek szkoły mija całkiem dobrze, dzisiaj już udało mi się złapać 5 z matematyki :p

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fajne inspiracje :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie miksy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń