10/10/2016

1 year 馃巶

Cze艣膰, dzie艅 dobry!!

Dzisiaj mija dok艂adnie rok, odk膮d opublikowa艂am tu pierwszego posta (woah! strasznie szybko to zlecia艂o)!


Pocz膮tkowo by艂y艣my tutaj dwie, Ja i Weronika, jednak ona p贸藕niej zrezygnowa艂a z powodu braku czasu. 馃檨 Sama nie s膮dzi艂am, 偶e utrzymam tego bloga przez rok. Przewa偶nie moja przygoda z pisaniem ko艅czy艂a si臋 znacznie szybciej... I mimo, 偶e my艣la艂am, 偶e blogowanie jest troch臋 艂atwiejsze, uda艂o mi si臋 wytrwa膰. 馃槈

Czy to mnie czego艣 nauczy艂o? My艣l臋, 偶e tak, ale wiem, 偶e jeszcze wiele przede mn膮. Jak na razie nauczy艂am si臋 systematyczno艣ci (no, prawie haha) i wytrwa艂o艣ci. Podszkoli艂am si臋 troch臋 w formowaniu wypowiedzi i szukaniu r贸偶nych informacji. Odkry艂am te偶 sporo ca艂kiem ciekawych blog贸w!
Jednak prowadzenie bloga to nie tylko same plusy... Je艣li (tak jak cho膰by ja) nie ma si臋 za ka偶dym razem w g艂owie 艣wietnych pomys艂贸w na kolejne notki, trzeba sp臋dzi膰 spoooro czasu w poszukiwaniu temat贸w, lub czgo艣, co nas na nie naprowadzi. Ale z drugiej strony nie jest to znowu a偶 takie z艂e. Poza czasem, kt贸ry szybko ucieka, nie tracimy nic. Ba! czasem nawet zyskujemy now膮 wiedz臋 (no i odkrywamy nowe blogi). Wi臋c mo偶e niepotrzebnie zacz臋艂am narzeka膰?



Z okazji tych urodzin 偶ycz臋 sobie powodzenia i wytrwa艂o艣ci w dalszym pisaniu, super pomys艂贸w i w dalszym ci膮gu wspania艂ych czytelnik贸w. ♥

Kochani! to, 偶e pisz臋 tu od roku, w du偶ej mierze Wasza zas艂uga. Uwierzcie mi, ka偶dy (nawet drobny) komentarz mega motywuje do dalszego dzia艂anie. Bo przecie偶 gdyby nie by艂o 偶adnych znak贸w, 偶e po drugiej stronie jest kto艣 czytaj膮cy  moje notki i komu (mo偶e) si臋 one podobaj膮, pewnie szybko bym si臋 "podda艂a"... A na chwil臋 obecn膮 Hipidaka ma 艂膮cznie ponad 5850 wy艣wietle艅, 33 obserwator贸w i blisko 200 komentarzy! Tak bardzo bardzo Wam dzi臋kuj臋 za to wszystko!!! Wszystkiego najlepszego te偶 dla Was! ♥

Buziaki xo! 

Ps. Tutaj jest pierwszy post (klik) 馃槈 hahah 

8 komentarzy:

  1. Kochana 偶ycz臋 kolejnych cudownych lat w blogosferze :)
    Mog艂aby艣 poklika膰 w linki TUTAJ ? Dzi臋ki <3

    OdpowiedzUsu艅
  2. gratuluje roczku i 偶ycz臋 kolejnych owocnych lat, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsu艅
  3. Gratuluj臋 i 偶ycz臋 kolejnych takich lat !:)
    Kochana mog艂aby艣 poklika膰 u mnie w najnowszym po艣cie o TU ? By艂abym wdzi臋czna :)
    Obserwuj臋.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsu艅