11/11/2016

40 przypadkowych pytań TAG

Hejka!

Mam dzisiaj bardzo leniwy dzień (w sumie mam tak przez prawie cały tydzień haha). Dlatego też stwierdziłam, że dzisiejszy post też będzie trochę "leniwy", stąd kolejny tag. ;)




1. Gdzie byłaś 3 godziny temu?

Pod pomnikiem Józefa Piłsudzkiego w Katowicach, na uroczystościach Dnia Niepodległości.

2. Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę? 

Wydaje mi się, że nie...

3. Czy w odległości 3 metrów od ciebie jest coś różowego?

Moja różowa bluza (z mną).

4. Czy masz na sobie skarpetki?

Nawet podwójne haha!

5. Czy byłaś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?

Nie.

6. Czy jest ci gorąco?

Jest mi z i m n o ...

7. Co było ostatnia rzeczą jaka miałaś do picia?

Herbata :)

8. Co ostatnio jadłaś?

Ciasto (murzynek)

9. Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?

W Krakowie,  chyyba w Starbucksie na rynku...

10. Kim był ostatni gość w twoim domu?

Koleżanka mojej mamy.

11. Czy tęsknisz za kimś teraz?

Raczej nie

12. Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?

Zostaję w domu i może trochę poczytam albo się pouczę.. (taaaa...)

13. Kto ostatnio napisał ci komentarz na facebooku, nk, lub innych portalach?

Przy najnowszym zdjęciu na Instagramie - moja była if

14. Co chcesz wiedzieć o przyszłości?

Chciałabym wiedzieć kim będę i czy przeprowadzę się gdzieś, gdzie zawsze chciałam pojechać :)

15. Czy masz na sobie jakieś perfumy? Jeżeli tak to jakie?

Teraz nie...

16. Czy byłaś w tym roku u lekarza?

Byłam, całkiem sporo razy.

17. Gdzie jest w tej chwili twoja najlepsza przyjaciółka?

Jedna chyba w domu, a druga pojechała gdzieś ze znajomymi, ale nie pamiętam nazwy tej miejscowości haha!

18. Masz opaleniznę?

Jeszcze tak, ale już słabo ją widać... 

19. Czy słuchasz teraz czegoś, jak tak to czego?

Słucham piosenek Shawna na Spotify, a dokładnie w tej chwili leci "Treat You Better". ♥

20. Czy kolekcjonujesz coś?

Nie 

21. Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?

Jeszcze nigdy ;)

22. Czy piłaś kiedyś gorąca herbatę przez słomkę?

Tak, bardzo fajna zabawa ogółem XD

23. Co napisałaś w ostatnim SMSie?



24. Lubisz ostre przyprawy?

Nie zbyt...

25. Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?

Nie zabieram pryszniców. hahah! 

26. Czy jesteś bogata?

Wydaje mi się, że nie...

27. Jaka jest U CIEBIE pogoda?

Jest nie fajnie, zimno i trochę pochmurnie... :(

28. O której godzinie budzisz się rano?

W tygodniu przeważnie około 6.15

29. Jaki był ostatni film, który widziałaś?

"Sędzia"



30. Jaki masz dzwonek w telefonie?

Automatyczny z iPhone.

31. Czy byłaś kiedyś w innym kraju?

Tak :)

32. Masz rodzeństwo?

Mam młodszą siostrę.

33. Komputer stacjonarny vs laptop?

Laptop, bo jest wygodniejszy. :)

34. Co planujesz jutro robić?

Przez większość czasu będę się uczyć, a później idę na jakiś koncert do NOSPRu.

35. Kiedy ostatni raz płakałaś?

Wczoraj...

36. Jakie jest twoje ulubione radio?

Najczęściej słucham RMF.fm i RMF Maxxx

37. Wolisz hamburgera czy kebaba?

Kebsy życiem! (jadłam to chyba 2 razy w życiu hahha)

38. Jaki jest twój kolor oczu?

Szary / szaroniebieski.

39. Co robiłaś o 24:00 w nocy?

Spałam.

40. Masz zwierzęta?

Mam pieska. :)


xx

10 komentarzy:

  1. Fajnie cię bliżej poznać kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pytania i odpowiedzi :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi, zawsze można się czegoś nowego o Tobie dowiedzieć :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe tag takie przypadkowe pytania :D
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tego typu wpisy - można dobrze poznać osobę po drugiej stronie monitora :D
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń