11/01/2016

Ulubieńcy października ♥

Hejkaa!

Strasznie długo zbieram się, żeby wreszcie napisać tego posta, bo dawno się nie odzywałam... Jednak poza muzyką, którą spisałam sobie w międzyczasie, nie mam praktycznie nic innego, żeby "wsadzić" to do ulubieńców. :/




Muzyka.

This Town - Niall Horan

Radio - Room 94

Go To Hell, For Heavens Sake - Bring Me The Horizon

New Americana - Hasley

Closer - The Chainsmokers ft. Halsey

Bonfire - Felix Jaehn ft. ALMA


♥ 1984 - Dopamine 
(spotify: [klik] )

♥ This Isn't Love - States And Empires
(spotify: [klik] )


Inne.

Ostatnio bardzo polubiłam eksperymenty z różnymi smakami herbaty, a w związku z obecną pogodą zaczęłam coraz je pić. Szczególnie pokochałam dwa smaki herbaty, ale niestety nie mam ich pudełek już. :(

gruszka - karmel (do kupienia w Lidlu)
gruszka - ananas (z tego, co pamiętam firmy Loyd)


Poza tym zaczęłam sezon na bluzy, dlatego doszłam do wniosku, że wzmianka o nich musi się tutaj pojawić! :)




6 komentarzy:

  1. Super muzyka, też zawsze jesienią zaczynam próbować nowych smaków herbat ! :)

    Blackminniee

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Też uwielbiam piosenkę Closer :)
    obserwujemy?:*

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetni ulubieńcy, utworków chętnie posłucham : może coś wpadnie w ucho nowego :)
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TU ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień = czas na herbatę ^^

    http://cant-lift-the-weight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio non stop słucham piosenki "closer" <3

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń