12/31/2016

... tak szybko ?

Koniec roku zbliża się nieubłaganie... Tak właściwie 2017 powitamy za niecałe dwie godziny! Czy tylko ja nie umiem w to uwierzyć? 
No bo, pamiętam zeszłorocznego Sylwestra właściwie jakby to było miesiąc temu...


*******************************
WSPANIAŁEJ IMPREZY SYLWESTROWEJ (na której pewnie część z Was teraz jest) I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!
*******************************

Pamiętam jak pisałam postanowienia na 2016 rok... A teraz już trzeba je podsumować i ehh...

Dzisiejszy post, jak może choć troszkę się domyślacie, to podsumowanie tego roku. Więc może nie przedłużając zbytnio, zacznę już. :)



1. Postanowienia na 2016  cały post znajdziecie tu: (klik)

  1. Posty na bloga będę pisać co tydzień :)

    Prawie mi to wyszło... Pisałam posty przeważnie w weekendy, ale trochę to zaniedbałam w kwietniu (ze względu na egzaminy gimnazjalne), w wakacje (wiadomo - wyjazdy) i od listopada.

  2. Nauczę się gotować;

    Nie nauczyłam się gotować, niestety. Ale zrobiłam krok w tym kierunku i umiem podgrzać sobie jakieś posiłki (woah! genialny postęp Karolina)

  3. Sprawię, że mój styl to będzie goal;

    Faktycznie, zmieniłam trochę swój styl ubierania i zaczęłam zwracać większą uwagę na to, co noszę... Ale czy to goal? Chyba jeszcze nie do końca...

  4. Zacznę biegać i ćwiczyć, zadbam o swoją figurę;

    Udało mi się... Zaczęłam regularnie ćwiczyć pod koniec czerwca. :)

  5. Będę się zdrowo odżywiać (i przestanę jeść w fast-foodach);

    Ograniczyłam jedzenie w fastfoodach i słodycze yayy!
  6. Będę się dobrze uczyć i postaram się o świadectwo z paskiem;

    Udało się! :)

  7. Nauczę się systematyczności i wytrwałości;

    Prawie się udało.. Jestem systematyczna mniej więcej i wytrwała jeśli mi na czymś zależy... Nad tym jeszcze będę pracować

  8. Nie będę odkładać nic na później;

    Huh? Trochę to trudne i nie, nie udało mi się ;/

  9. Będę miła dla innych;

    Fajnie jest być miłym, polecam każdemu!

  10. Postaram się dotrzymać każdej obietnicy;

    Praaaawie każdą dotrzymałam :')

  11. Przestanę się martwić o mało istotne rzeczy;

    Taa...

  12. W miarę możliwości, urządzę pokój w stylu "tumblr";

    Nah, to nie wyszło

  13. Nie zmarnuję czasu wolnego;

    Nie nudziłam się zbytnio w wolnym czasie, ale często przesiadywałam przy komputerze, więc nie wiem... Nie jestem pewna o jakie marnowanie czasu mi wtedy chodziło.

  14. Przeczytam książki, których nie skończyłam;

    Nie przeczytałam tej, o której myślałam pisząc ten punkt, więccc....

  15. Będę ćwiczyć rysowanie/malowanie;

    Czasem sobie cośtam rysowałam ^^

  16. Przeczytam całą serię Harrego Pottera;

    Przeczytałam pierwszą część XD

  17. Spełnię marzenia;

    Pojechałam na koncert idoli ♥

  18. Postaram się o zauważenie idola;

    TO MI SIĘ UDAŁO I WOW TO JEST TAKIE CUDOWNE ZA KAŻDYM RAZEM!

  19. Spotkam idoli (przytulę swoich idoli; zrobię zdjęcia; pojadę na jakiś koncert);

    -Byłam na koncercie Bars And Melody (24.09) i widziałam też Room94, bo byli jako support.

  20. Zrobię świetne zdjęcie wakacyjne;

    ✔️
  21. Spotkam ibf;

    ✔️ 21.03

  22. Będę dokumentować każdą ważną chwilę;

    Zapisywałam na karteczkach i wrzucałam do puszki ze wspomnieniami. Robilam też zdjęcia i nagrywałam czasem :)

  23. Zaoszczędzę pieniądze;

    Nigdy w życiu nie miałam przy sobie takiej kwoty XDD ale to i tak za mało na kupienie rzeczy, na którą obecnie zbieram....

  24. Będę się cieszyć każdym dniem;

    Nie da się cieszyć absolutnie każdym dniem, chyba że absolutnie wszystko się w życiu układa dobrze... :/

  25. Nauczę się beat-boxować i rapować (XD)

    Żeby beat-boxować mówi się "boots-n-cats" w kółko. To takie "podstawy" podobno, haha! A rapować nauczyłam się m.in. przez bam (tu dziękuję mojej ibf, bo dzięki niej ich poznałam i polubiłam)
  26. Zmontuję filmik ze zdjęć z ważnych wydarzeń w 2016.

    Zrobię to może w ferie... haha!
2. Ważniejsze wydarzenia ((póki co, wybaczcie brak zdjęć))

5.03 - IEM
18/20.04 -egzamin gimnazjalny
26.04 - bierzmowanie
28.04/3.05 - wyjazd do Niemiec (festiwal taneczny)
5.06 - "dzień dziecka" w Silesii City Center (były różne "gwiazdy" snapa)
23.06 - koniec roku szkolnego
WAKACJE - Mazury, Rowy, Warszawa, Węgry, Bośnia i Hercegowina
1.09 - początek roku szkolnego, hello liceum :)
24.09 - koncert BAM w Krakowie
3.12 - jarmarki bożonarodzeniowe w Dreźnie
10.12 - jarmarki bożonarodzeniowe w Ołomuńcu
17.12 - wyjazd do Warszawy na musical "METRO"



*************************************************************************************************

To już wszystko.W najbliższym czasie dodam post z ulubieńcami listopada i grudnia, bo chciałabym już zakończyć tą serię.

Jeszcze raz życzę wszystkim udanego Sylwestra. Bawcie się dobrze na przyjęciach i imprezach, a jeśli siedzicie w domu (jak ja) to miło spędźcie ten czas i zróbcie wszystko, co sobie planowaliście (np. maraton filmowy - jak ja! hahah)!


xx

2 komentarze:

  1. Super postanowienia i Szczęśliwego Nowego Roku!
    olinkablogxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku. Oby 2017 był jeszcze przyjemniejszy i abys spelnila wszystkie swoje marzenia. ☺

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz i obserwację
♥ SPAM BĘDZIE USUWANY!

♥ Miłego dnia