3/05/2017

Ulubieńcy lutego ♥



Muzyka
Ostatnio bardzo polubiłam spokojną muzykę elektoniczną (?). 
Najczęściej słucham muzyki podczas nauki, kiedy chcę się po prostu odciąć i zająć jedną rzeczą. Zazwyczaj wtedy przeszkadzają mi piosenki z tekstem, bo zamiast na nauce, skupiam się właśnie na nim. Poniżej kilka moich ulubionych piosenek z lutego. ;)


With You - Illenium

Like That - Rytmeklubben

Shelter - Porter Robinson & Madeon

 ♥ Say You Won't Let Go - James Arthur

♥ Samurai - Deaf Kev


Inne 
Tym razem moich pozostałych ulubieńców wrzuciłam wszystkich razem do kategorii "inne". Gdybym miała określać kategorię każdego z osobna, zajęło by to wieki! (Dobra, bez przesady. Ale na pewno byłoby za dużo komplikacji i chyba nie podobałby mi się ten podział...)


Telefon - tak! wreszcie po chyba ponad roku oszczędzania i zbierania pieniędzy udało mi się uzbierać całą kwotę i kupić nowy telefon. Najbardziej satysfakcjonuje mnie fakt, że zrobiłam to całkowicie sama! (co prawda kieszonkowe dostawałam od babci, ale chodzi mi przede wszytskim o to, że wszystko co uzbierałam i potem wydałam, było "samodzielne" - nie wiem, czy rozumiecie.. ;/ )
 Nie jest duży, ale ja wolę taki. Poza tym w porównaniu z moim poprzednim jest błyskawicznie szybki, lekki i bardzo sprawny. Czego chcieć więcej? ^^


Shred - 30 dniowe wyzwanie treningowe. (Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej, zapraszam tu [klik] )


Nike+ Training Club - aplikacja na telefon z różnymi treningami / zestawami ćwiczeń.



Plecak - kupiłam go w Pull & Bear na sezonowej obniżce (kosztował 10 zł!!!) 




*************************************************************************************
To wszystko jeśli chodzi o ulubieńców. Przepraszam, że ostatnio piszę tak rzadko... Postaram się być bardziej aktywna teraz. ;)

Do następnego! ♥xx

12 komentarzy:

  1. Śliczny wygląd bloga <3
    Bardzo podoba mi się ten plecak :)
    zapraszam do mnie big-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. james arthur i jego piosenka powala na kolana! słucham 24 na dobę! <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowni ulubieńcy <3 Plecaczek jest świetny :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny plecak :)
    jeśli masz czas to zapraszam: blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. James Arthur <3
    Biorę udział w konkursie i potrzebuję pomocy - wszystko pisze u mnie na blogu :).
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. same fajne rzeczy :) obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Plecak jest świetny. Jak tanio go dorwałaś :o
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że udało ci się samej uzbierać na nowy telefon :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetni ulubieńcy. Ten plecak jest cudowny, sam już długo takiego poszukuję.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń